Wednesday, July 28, 2010

Elu on tõbras

ja lõpuks sa ikka sured.
Nii et võta kõik, mis saad ja jookse!

Sellegipoolest naudin veel viimaseid päevi/nädalakesi Lõuna-Eestis. Just, august jõuab lähemale ja mina jõuan lähemale uuele leheküljele. How deep. Kuid nii ta on. Lihtsalt ei jõua enam ära oodata. Kõlaks nagu ma tahaks kooli? Jah, ma tahan. Tahan seda kooli, seltskonda, vanalinna ja teatritunde.

PALJU-PALJU-PALJU ÕNNE, LIISA! kes võib nüüd uhkusega klubisse sisse marssida ja õigusega alkoholi osta.

Homme aga Viljandisse, Boobi sünnipäevale. Sounds like fun!

Triin ütleb:
mõistust on ju mul samavähe kui kolmeaastasel
Kaisa ütleb:
hahahahaaaa
Triin ütleb:
tegelt see oli küll solvang kolmeaastaste pihta, sest neil on rohkem mõistust kui mul

Chill.

Ja Krister tuli külla. Fun-fun-fun! Rumalad lapsed. Aga ülitsill!

No comments: