Thursday, July 16, 2015

Mis ta nimi on?

Ma ei tea tema nime.  

Lemmiktegevused on hilised avastused. See, kuidas ta hommikuti paneb esimesena maha parema jala, et ebaõnne vältida. Viisid, mida ta kasutab inspiratisooni tekkeks inspireerivad omakorda mind. Lõunad, mis koosnevad ideedest, projektidest, lobas ja headest tuttavatest on igapäevane komme. Teretada vaid koos peanoogutusega ja hüvastijätuks jagada kõigile puudutusi. Ma ei tea neid lõhnasid, mis uimastavad ta meeli. Samuti neid sõnu, mis uimastavad ta südame. Tundmatud on ta hommikurutiinid, milles ta on veendunud, et tal puuduvad need. Uskumused, mida on voolinud ta vanemad. Laulud, mis on kirjutatud punastavatest põskedest ning varjatud esimese armastuse eest. Tema ideaalsed suvepäevad maal ja soojasse kampsunisse mässitud keha külmal vanalinna pärastlõunal. Variandid, kuidas öelda "head ööd." Inimesed, kellele ta on saanud öelda "head ööd." Ma ei tea toite, mis kunagi ta kõhtu ei paita ning kas eelistab kohvi või teed. Kas teeb talle nalja elu üle juurdlemine või elab ta vaid analüüsitud pettekujutlemaga. Või elab ja hingab ta hoopis vaid elektroonikaga. 

Ma ei ole kindel ta silmade värvis ega ka pintsakus, mis ta enesekindlust tõstab. Tema vanemaid ei tunneks tänaval ära ning ei saaks aru, kumma moodi on ta rohkem. 
Ma ei tea tema ootusi. Samuti ka enda omasid mitte, sest mul puuduvad need teadamatuse tõttu. 
Küll aga tean tundeid, mida tekitavad telefonihelina kõlad, hingamissagedus ja närviliselt värisev jalg. Tundeid, kui kõik head ja vead teevad kokku hoopis õnneliku avastuse. Kui kõik naljad on naljakamad, kui nad tegelikult on. Tunded, mis tekitavad aja peatumisest, silma vaatamisest. Ja need, mis tekivad murest, kui aega on liiga vähe. 

Ma hoolitseksin kodu ja tema hoolitseks une eest, ma õnne ja ta õnnelikkuse eest. Hoolitseks naeru ja tema aga toetuse eest ning koos hoolitseksime teineteise südamete eest. 
Ma hoolitseksin tantsu ja tema muusika eest, mina sihtpunktide ning tema teekonna eest. Hoolitseksin ka vahel vaikuse eest ja tema autosõidujutu eest. Hoolt kannaksime ka nõrgemate eest. 
Ja kõike vastupidi. 
Mina enda ja tema enda eest. Samal ajal ka teineteise eest. 


Ma ei tea tema nime. Ja isegi mitte ta nägu. 

No comments: