Thursday, December 23, 2010

Ära sa loodagi hoida mind endale!

Igatsen seda aega, kui me võisime vaikuses veeta tunde. Kuidas minu kodu oli sinu kodu. Kuidas meil ei olnud palju saladusi. Kuidas me võisime tiigiääres lihtsalt lebada. Kuidas me käisime sõitmas ning mina enamusajast lihtsalt vaatasin sind. Kuidas me tegime kõige lollimaid asju. Kuidas me salaja ringi lasime. Igatsen lolle jutte, nalju ja massilist telekavaatamist, koristamiseid, kaklemist ja tülitsemist. Kuidas me vahel leidsime hellushetki, et öelda teineteisele midagi imehead. Kuidas mina olin sina ja sina olid mina. Igatsen seda aega, kui olime parimad sõbrad...

Seisan valikute ees. Võimalusi on kümneid. Mina... lihtsalt tahan teha selle õige valiku. Palun, ma ei taha kahetseda.
Õigupoolest - lasen ajal voolata. Hoian pea püsti, lähen puhkan ja tulen tagasi ning olen tõeliseks õnneretkeks valmis, just nii, nagu pool aastat tagasi.

VHK jõulupidu oli super.
Kõik olid nii ilusad.
Merks on ikka nii nunnu.
Sannu ja Joonas on pöörased tantsijad.
Mis ma ikka oskan öelda - bff on mul parim.
Armastan hetki,
kus naeran südamest.

No comments: