Wednesday, April 27, 2011

He's got me high!

ELU ON TOTAALNE LILL!
Keemia läks hästi, vene keel läks hästi, vaba aeg läks hästi.
Parim tunne oli istuda keemia tunnis ja naeratada Merkale laialt ja lausuda: "Kõik saabki korda!"
Läksin täna trammiga ja sain pika jalutuskäigu koju teha. Ühte ma ütlen: "kui oled õnnelik üksi olles - oled reaalselt õnnelik, iseendaga ja seega ükskõik kellega!" Ma lihtsalt kõndisin, suur naeratus näol.
Kõik mis vajas, sai lõpetatud. Kõik mis vajas, sai alguse.
Kuidagi vaba on olla.
Ja reedet ei jõua lihtsalt ära oodata - niiiiiiiii hea!

Maybe being nice is more important than being cool!

Kõik on t-ä-p-s-e-l-t nagu eelmine kevad. Mida lähemale minu sünnipäevale, seda paremaks läks. Sama praegu. Ma olen nii õnnelik - sest ainus, mis ma tean - kõik läheb veel paremaks.
Usun tõesti sellesse!

"Ära ole kurb, et see lõppes. Ole õnnelik, et see üldse oli."
Aitäh!!!! *surun pisut vägisi, aga ometi reaalse naeratuse näole*

No comments: