Wednesday, April 21, 2010

Tänatänaeieile

Öeldakse, et saad näha inimese südant, kui talle silma vaatad - ning hetkeks pole teie mõlema jaoks maailma olemas.
Ja siis ma nägin tõelist sind. Ma ei oskanud midagi lugeda, ma polnud kindel. Oli see kartus, igatsus, hirm, alandlikkus. Midagi sinna poole.
Aga keda ma nägin - lihtsalt ühte väikest kutsikasilmadega poisikest.
Väike oled veel.
________________________________________________

Kui sa valiksid minu...
siis ma kunagi ei kurdaks. Siia ma tooksin sulle igal hommikul sooja kohvi voodisse. Mul poleks midagi selle vastu, kui sa lihtsalt midagi ei viitsiks. Kui sa valiksid minu oleksin koguaeg heas tujus, jätaksin oma mured sõbrannadele. Siis ma elaksin sulle kaasa kõiges, mis sind rõõmsaks teeks. Ma kindlasti kuulaks sind, kui sooviksid rääkida, aga ei pressiks midagi välja, kui sul poleks tuju. Ma oleks mina ja laseks sul olla sina ise. Ei käseks su järele koristada, kui unustad, või ei nutaks krokodillipisaraid, kui midagi läheb meelest. Ma annaksin endast parima.

No comments: