Wednesday, September 1, 2010

Esimene päev!

Sattusin hommikul paanikasse... Ja siis rahunesin, lükkasin tekkli pähe ja hakkasin kooli poole sammuma. Indeed, olingi vara kohal. Õnneks ilmus Kaspar ja Eike ka kohe kohale. Ning siis juba kõik kamp. Aktus, klassijuhataja, teatrirühm, Von Kraal.
Üha rohkem saan ma aru, et ma ei kahetse midagi, mis olen seni elus teinud!
Ainult pisut igatsen... ei saa salata.

Siis kodupoole ja õde-õde söögiaeg.

Ainuke kurb oli see, et mind ei olnud The Angusil... see oli tõesti muserdav.

Ja trenni - mis oli heaaa! Värskendav ja aitas alustada uut rutiini. Tantsuakadeemia oli täna. Homme ja ülehomme ka... Aga siis juba midagi muud!

"Alati olin ma unistanud sellest hetkest, mil saan ma alustada uut elu. Mitte elu, vaid lehekülge, peatükki või raamatut - jah, ära leierdatud jutt. Aga nii oli. Nüüd on mul see võimalus. Ja ma kartsin. Olin lausa surmahirmus. Ometi... ometi, ometi - olen ma rahul. Ja kuidas veel. Tsiteerin meest, kelle nimi kahjuks ei jäänud veel meelde: Haara päevast! Ela päevas! Aitäh talle... Ma võtsin kohe soovitust õppust."

Aga Tallinn on ka luks! VHK on luks! My hood on ka luks! Vanalinn on ka luks! Tants on ka luks! Kõik on... kodu!

No comments: