Monday, March 9, 2015

Hall hommik

Ma vajan päikesetõusu, et avada silmad ja vaadata ringi. Panna enne voodist välja astudes maha parema jala, sest see pidavat õnne tooma. Tõusma ja ringutama. Avama akna ja laskma meretuulel endale seiklusi sisse puhuda. Lükkama mind toast välja astuma. Ma vajan päikesetõusu, et teada, mis suunas oma kurss võtta. Merele ma ei lähe, kuid jalad on ometi all, et hakata astuma. Teha üks samm päikesekiires. Avastada, kui naiivselt ma liigun. Taibata, kui vähe inimesi väljas liigub. Mõista, et tulevad nad välja vihmaga. Et käed risti rinnal siis seista. Et pilguga siis puurida taevasse auku. Et mõista siis anda, kuidas nende soovidele pole vastatud.
Kuid ometi said nad päikesetõusu. Kuid ometi ei ole nad rahul.
Ma ärkan päikesetõusta. Kuid tean, et kui on õige aeg... siis ta tuleb.




No comments: