Wednesday, January 6, 2010

Mida te soovite?

Kui ma petan ja lausun inimesele sõnu, mida ta kuulda tahab - siis ma olen ju valetaja. Kellelegi ei meeldi valetajad. Ka talle mitte. Ta ütleb: "Lausu tõtt!" Nii ma sosistan talle välja, mida ma arvan. Mida ma tõesti arvan. Ma ei liialda ega ei hoia ennast tagasi. Siis tuleb vaikus. Ta vaatab mulle küsiva pilguga otsa, mis muutub järjest nukramaks. "Kuidas sa võid mulle nii öelda?" lausub ta ja ma näen pisaraid ta silmis. Ma tegin jälle valesti. Ma ei oska öelda õigel ajal õigeid asju. Või... või ei tea tema, mida ta tahab. Ta ei taha, et ma valetaks ja kui ma tõtt räägin - olen ikka paha. Hoian end tagasi ja noogutan. See talle ka ei sobi.
Võiks ära valida, mida soovib, palun. Ma ei oska mõtteid lugeda.

Do you want the truth or something beautiful?

No comments: